Jag beställer som företag. Visar priser exkl. moms. Ändra

Behöver du hjälp med service eller reparation?

Du kan välja om du vill boka tid för besök av tekniker eller om du vill skicka in produkten till vårt servicecenter.
För att kunna skicka in en service eller reparation till oss så behöver du skapa ett serviceärende i formuläret.

Klicka här för att skapa ett serviceärende

Om du inte skapar ett serviceärende innan du skickar något till oss så kan det längre tid innan vi hanterar din reparation.

Skapa serviceärende

Klicka på knappen nedan och följ instruktionerna för att starta ett serviceärende hos oss. En stor fördel med att skapa serviceärende är att reparationen/servicen blir prioriterad och att ni vid ankomst av produkt till oss får en bekräftelse att vi mottagit den.

Klicka här för att skapa ett serviceärende

Efter att du fyllt i serviceformuläret skicka paketet uppmärkt med servicenumret till: 
Vetek Weighing AB
Hantverksvägen 15
76493 VÄDDÖ
Sweden

Emballage
Emballera produkten väl så att den klarar transporten utan att skadas.

Att tänka på

Paket adresserade så att de måste hämtas hos ombud, debiteras 150:- Skicka helst inte paket som ska avhämtas hos ombud.

Hur lång tid tar det?

Normalt returneras en reparation inom 10 arbetsdagar. Om ni skickar paketet så vi måste hämta det på ett ombud tar det 4 arbetsdagar extra.

Garantivillkor

Villkor under garantitiden (normalt inom 1 år)

Garantireparationer är gratis. Garantin gäller inte om produkten har tex. tappats i golvet. Kunden betalar frakten till oss och vi betalar frakten till kunden.
Villkor efter garantitiden (normalt efter 1 år)

Efter garantitiden debiteras kostnad efter felets art. Kostnadsförslag på reparation kostar inget.

Boka en tid för besök av tekniker

Kontakta oss för att boka en tid för en servicetekniker. Ring oss på 0176-20 89 20 eller skicka ett mail till info@vetek.se

Meny 0
Top